du får be en bön om att tiden du behöver, ska räcka till!

i måndags var fridipai här på besök, och vi har långt ifrån nyttiga! vi åt:

två hamburgare
två panpizzor
4 glassar
en milkshake
+ läsk

haha..  :D fick sovmorgon i tisdags, gissa om det var skönt? carina drog med klassen till ett diousarie museéum, och det var faktiskt riktigt jävla häftigt om jag ska vara ärlig. blev helt fascinerad! ska lägga upp bilder senare, har inte lagt in dom på datorn ännu. efter trippen i uppsala drog jag in till stockholm och köpte balklänning och bal skor. jag kommer verkligen inte så "balig" ut, men jag vill inte se ut som någon annan och är inte så mycket för balklänningar heller. dessutom ska jag inte ens gå på balen, man drar ju på fekkeh så fort man fått betygen för fan :'D tänkte lägga ut bilder på klänningen och skorna sen.

bilder ifrån helgen finns på facebook, så är det någon som är en knutta intresserad kan ni bli vän med mig där (om ni inte redan är det då) och kolla. det är rätt många, så jag orkar inte lägga ut dom här på bloggen :)

nu måste jag plugga, för snart kommer bella hit och då blir det ännu en fettisdag.. men jag gillare. prov på fredag, ush. ni får ha det så bra. c u later aligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0