du säger ingenting alls, det säger allt!

hur fan kan man vakna tio i nio när man fått en ledig dag att sova ut på? fyfan vad jag blir arg! det var en jävla tur att vädret var fint, annars hade jag strejkat totalt -.- så så fort mamma har klippt klat gräsmattan så ska vi dra ner till cafeét med wilma och dricka läsk! (enligt wilma).

så fort klockan blir halv tre så ska jag fara iväg till uppsala, ska spela in någon film med ssu bara för att vara snäll, hihi. sen ska jag åka till siri på as kalas! oooooorkar inte sitta hemma och dö idag eller imorgon, så jag ska fan hålla igång hela jäkla helgen. för på lördag är det fest i karlholm också, då blir det party med singarna! (hundsnuffisar.blogg.se)

och min rubrik är absolut tillägnad till någon, men känner någon att  ta åt sig så får den göra det. jag nämner inga namn!

här kommer  bilder ifrån när jag var med sandra i tisdags :) har blivit fett lame på att lägga upp bilder på bloggen, måste ta tag i det verkligen.





haha, fick till riktigt snygga bilder den dagen. så det här är dom enda som är kapabla till att visas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0