"du vet att du är känd när folk du inte känner hatar dig"

ah, vi skulle väl isåfall kunna kalla mig för värsta LA kändisen då va? nu fattas det ju bara papparazzis.

det är bara det att tierp gillar att prata om mig. folk har skaffat sig en egen uppfattning utav mig genom andra, och det gör mig verkligen irriterad. självklart, alla tycker inte om alla. men när vi kommer till att man får höra saker som inte stämmer, som aldrig hänt, och som inte ens är JAG, då har det gått över gränsen. har man fått en stämpel, så förblir man stämplad. här sätts det inga andra etiketter.  jag får speciellt höra den hära "försöker men aldrig lyckas", men hallå? vart fick du det ifrån? jag har hört att man ska tänka först, prata sen.

Kommentarer
Postat av: bels

vad som än händer och sägs, så kommer jag alltid älska dig. Always and forever..

2009-05-27 @ 22:19:49
Postat av: bevakare^^

Men folk som snackar skit kan ta sig i röven och bajsa på handen! :D

2009-05-30 @ 16:23:17
Postat av: Amina

Svar: bevakre^^! ja, det håller jag verkligen med om :D haha

2009-06-01 @ 11:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0