frågetecken?

who am I to say you love me?
who am I to say you need me
?


och allt som du sagt, var det bara en lögn? var det nått du bara sa för att göra mig glad? well, om det var meningen att du ville såra mig så har du lyckats. jag förstår inte vad du tänker med, och just nu undrar jag om du överhuvudtaget tänker. what's hurts the most.. i'm whatching you walk away baby!

Man lär sig av sina misstag och det finns alltid en mening till att man gör dem. Kasta allt som får dig att må dåligt åt sidan, håll huvudet högt.  Faller du, res dig upp igen – ilska, orolig eller gråtfärdiga ögon. Gå vidare. Du är stark .. även fast du själv inte är medveten om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0