långhelgen är över

festat hela helgen lång.

torsdag: hos siri
fredag: hos siri, men nyktert
lördag: karlholm

hade as kul i torsdags verkligen. fredan var ingen höjdare direkt. och karlholm får väl en sjua av tio möjliga. det var inte så mycket drag på folket, och drog hem rätt tidigt! irriterades på min lugg också, haha. sov hemma hos fanny iallafall, det blev inte några nattmackor där inte.. mums! men självklart så glömde jag min kamera där, så bilderna kommer läggas upp imorgon om jag har ork och tid :) nu borde jag egentligen verkligen plugga, vilket jag är så otagg på egentligen. prov på fredag! gud vad jag inte gillar det.

måste ju förfan göra om bloggdesignen också. hur ska jag hinna! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0