mosing och adam

mosing följde med mig hem efter skolan och floskade, hihi (6) sen cyklade vi till adam och fixade alla låtar tills showen.. kom och kolla vettja. tog ju bara tre timmar hemma hos adam liksom, hans dator är väldigt retsugen idag, för nu vill den inte bränna ut alla låtar på cdn. det ordnar sig nog! hoppas jag :|

sen kom lina och johanna över på en pizza och några femminuterskolor tillsammans med mig och moa, det var fett ös. sen blev klockan halv tio och då var det nappflaskan för lille moa och i samma runda försvann dom andra kycklingtassarna.

nu sitter jag här ensam och känner vilken ångest jag har över att inte ens ha öppnat svenska boken. IG nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0