muy brau faun heuheu

temdag i skolan denna fredag, och det pallade jag inte. så jag tog en ledig dag helt enkelt. mycket skönt

ikväll ska jag umgås med smet och ellinor, inga planer lagda. men jag kan gissa mig till att det blir ruskigt kul som vanligt :D hela jag är över full av energi! saknar att umgås med ellen och smet, så det ska bli sjukt kul. och imorgon kanske vi ska ha tjejkväll om vädret vill med sig, och det känns bara så jävla gr8 asså. vara ute hela kvällen, kan inte bli mycket mer mysigare än så helt enkelt.


mina tjejår. dock så är inte alla wunderbara med på denna bild!

Kommentarer
Postat av: ellinor

hihi :D<3

2009-05-08 @ 18:19:49
URL: http://elliinorjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0