ord berör mer än vad man anar.

jag är trött. lång dag i skolan, och efter den har man gått och sunkat i uppsala hela eftermiddagen med mina små knorrpattar. gick till tbs och kollade på måns möller! haha, riktigt kul faktiskt. har haft en trevlig dag med tjejerna.

men nu då? när man är sådär tom och stum igen. vad händer då? det känns som att allting hänger på mig.. jag orkar inte med den pressen just nu. har jag någonsin orkat med den? nej, det handlar bara om att kämpa. och jag antar att jag kommer få fortsätta med att göra det, att lära mig att bli stark och våga visa vem jag är. för jag saknar faktiskt min pappa, och innerst inne så måste han veta att jag faktiskt älskar honom. han har svarat på mitt mejl och det känns tungt, det känns faktiskt jävligt tungt.



hur kan du vara den bästa pojken i världen när du är så jävla korkad och dum?

Kommentarer
Postat av: ellinor

<3

2009-05-06 @ 16:29:29
Postat av: ellinor

<3

2009-05-06 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0