valborg 09

det händer inte ofta att jag sätter mig vid datan och går in på bloggen nu mera. så det känns alltid som att jag har så mycket att skriva, jag får väl ta och skriva några inlägg ikväll, för om det blir ett långt orkar ändå ingen läsa.. haha!

men om vi börjar med veckan som har varit. vi slutade på onsdagen och igår var det party all day and all night long liksom, så veckan har sprungit förbi framför mina små tassar. valborg började med att gå upp halv åtta och sedan åka in till uppsala, det började jätte bra och jag hade skit kul, men det får ju inte jag ha tydligen så självklart skulle någonting really bad hända. klockan fyra for vi hem till knivsta och grillade, satt jävligt fint i min mage. och mitt humör låg på topp igen! efter maten taggade vi på fekkeh, och på vägen dit hade jag SÅ FETING JÄVLA FETT KUL med mica så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men det är en annan femma. festen var hur som helst skit rolig och jag träffade många söta människor. men även där så skulle självklart en oduga dyka upp och förstöra, så det var ju lite halv drastiskt vissa stunder. men förutom det lilla säpot så kan jag inte säga annat än att det var min bästa valborg hittils :) och för det måste jag tacka mina underbara vänner, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0