varför inte bjuda på sig själv?

ah tjena, har jag hittat roliga bilder elle? varför ska bara jag skratta åt dom, enjoy förfan :D


tog jag mina första steg kanske? snygg hatt förresten.


jag kommer faktiskt ihåg att jag ALLTID skulle bada i diskhon, hahaha.



på den där tiden var jag glad på min födelsedag!




haha, anna, jag och yiling hemma hos farmor :D


julafton med pappa, sojong ochy yiling!


min töta lillasyster!!


juste, sen blev man några år äldre och i dem paketen följde fulheten med

HAHAH.. den här bilden slår seriöst allt!


glömde väl borsta håret eller nå.


var utomlands mede familjen också. man skulle kunna tro att jag lekte nå, men fick faktiskt solen i ögonen!



när jag gick i sexan åkte våran klass till grönalund, hängde ju med adam liksom. fortfarande äckligt ful


jag gjorde mitt första sång performence den sommaren jag blev stor och skulle början i sexan.


första talangtjakten! 2006, fråga mig inte vad jag hade på mig. jag älskade grönt.. som ni kanske ser på bilden ovan!


än en gång: snygga kläder.. ahaha.


och jag avslutar med denna bild! små, små, små. haha!


men singkväll blire inte, den är framflyttad till nästa helg (som dock är ett kanske), istället ska jag till tierp och leka med sanna. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0