walking to the moon

imorgon är det avlsutningsfoto i skolan, och jag är riktigt taggad. men vet inte om jag ska vara snövit eller pippi långstrump? jag tar med mig båda sakerna så får alla i klassen hjälpa mig. erik och rasmus ska klä ut sig till tjejer, vilket kommer bli sjukt kul. jag och fanny ska få sminka dom också, hur jävla kul som helst alltså :D sen blir det några jätte bebisar också.

och den nionde juni åker klassen till stockholm, och på kvällen stannar vi kvar och går på grönalund. fyfan vad jag kommer sakna dem! ush. och klassfest lär vi ha snart också, innan vi slutar. fan, kommer gråta som en stucken gris på avslutningen. hemskt!

klockan börjar närma sig elva, så det kanske är dax att krypa till kojjs. imorgon lovar jag er ett par riktigt roande bilder :) chaoi!

glöm inte att köpa biljetter utav mig till Candy den 29 maj! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0