you got me going crazy

det var det värsta! idag hade vi nationella i kemi, och det var fan det svåraste jag varit med om. dessutom var jag så jävla trött så att ögonen stog i kors! kan det bero på att fridipau och linsing sov över hos mig? haha, nej verkligen inte, för vi va ju inte alls vakna länge.. tss. vi hade iallafall världens mysigaste dag igår!

och på torsdag har vi prov, och jag har inte pluggat allt för mycket liksom. det är så mycket med skolshowen som vi ska ha den 10/6, så har ingen tid till att plugga känns det som. och sen så lär jag ju självklart spendera en hel del tid här ;) hos min älskade dator.

MEN ÄR SÅ HAPPY HEST. mamma's jobbarkompis är sömmerska, så mamma har fixat så att hon ska sy min balklänning  :D:D den klänningen som jag så gärna ville ha, men som var slut! för de som inte minns så, favorit i repris:


KÄNNS SÅ JÄVLA BRA!

nu lär jag ta mig något att äta och försöka plugga. imorgon är en ny dag!

Kommentarer
Postat av: Anna.J.S

gud vilken fin klänning! :)

2009-05-17 @ 21:12:52
URL: http://magicsecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0