älskling!

det blir inte mycket till bloggande nu när jag umgås med min pöjk hela dagarna! jag kan ju inte hålla med om att jag ser fram emot morgondagen. skola, och inget mys med min älskling hela dagarna.

för tillfället ligger vi bara och sjukar. han har råkat ut för körtelfeber, och smittar mig såklart, så jag är på god väg att bli helt nersjukad jag också.

halloween festen var lyckad, jag hade skit kul och var AS ful, och då menar jag verkligen AAS ful :D det var grymt roligt! mer info och bilder om det kommer senare, för nu är klockan över tolv och jag ska upp om sex timmar och fara till skolan. om jag orkar vill säga, jag är som sagt sjuk, men orkar inte vara hemma och missa.

robert pruttade nyss jätte högt! tja

<- snygg älskling för ett tag sen!

<- snygg älskling för inte alls längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0