coke, king of kolsyra dryck

har hällt i mig en aning för mycket coca cola, vilket resulterar i att jag inte alls kan sova nu.. kan även bero på att jag sov till kvart i tre idag också, men.. skitsamma, vi skyller på colan. jävligt jobbigt att vara snuvig också, bara rinner hela tiden.

tänkte be om lite låttips :) jag ska snart vara med på en spelning med helges, och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska sjunga. jag fick välja tre låtar, eftersom att de är fler som ska sjunga, och de vill inte att man ska sjunga samma låt så då får man till att kompromissa med de andra låtvalen ifall någon annan valt samma första låtval.. så då får man komma överrens med varandra istället. jag behöver alltså en hel del bra låtar som går att sjunga, någon som har någon i tankarna?

skulle vara väldigt gulligt iallafall :D vad som helst FÖRUTOM hallelujah, TACK. känns som att jag sjunger den hela tiden, har tröttnat på den en aning. nu måste jag verkligen snyta mig innan de droppar på tangenterna.. sorri! tjarrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skujje kunna sunga våjan egna jåt."Ojja me llamo Fejipe"

2009-11-05 @ 07:51:09
Postat av: Anonym

utan dina andetag

2009-11-05 @ 13:01:45
Postat av: Anonym

better in time

2009-11-05 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0