feta män, men inte så feta kvinnor

ÅH NO! rabih åkte ut ifrån idol :( jag och min älskling är helt arga.. fyfan sverige. han som va så söt när han log. till skillnad från eddie, som inte ens kan sjunga och ser ut som en gorill råtta. fy helvete säger jag bara. JAG HATAR EDDIE!!!!! han ska ut, innan jag själv kommer in i idol studion och SPARKAR ut honon med mina bara knän.... "han ska få faan på sig" : citat by robert.

idag har jag kännt mig riktigt jävla awsome! not. helt nere och hängig. och imorgon måste jag fan i mej vara lite kvick, jag ska nämligen på Emil och Niccoles dop, tillsammans med min lille pojke :) ska bli trevligt.. det tog ju bara ett litet tag att få med honom..... feg som han är. men, det ordnade sig tillslut. och, nu när det inte är något bra på tv och jag bara hostar och snorar, så tänkte jag.. jag gör ett inlägg, och: TADA.

helt värdelöst inlägg dock -.- men vad gör man? jag skulle vilja klämma roberts stora pormaskar som sitter o väntar på mig, men han vägrar. så därför,  ska jag noppa ögonbrynen :D det är alltid lika roligt.. nej, faktiskt inte. nu tror jag att jag börjar bli helt tom i huvudet så att jag inte ens vet vad jag trycker på för tangenter.. tror vi hörs. tja!

kan det vara första gången jag träffade robert som hamnade på bild? ja det kan det ;) bjuder på det. hehe! dubbelhaka och maskhår.. men lika fin för det.. pussbaby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0