glassigt

igår shoppade jag in lite nytt i garderoben. eller ja.. endast tre plagg, men ändå :D lacktights, spettsklänning (AS SNYGG) och en tunika från vila som är super qt.. heh tönt.

nu längtar jag bara efter att älskling ska komma hem ifrån sjukhuset så att jag får veta om det är något farligt med hans finger och så att jag kan kramas med han :( för ikväll är det paradise hotel, mammaspojkar och glee.. tre as bra program, så vi ska as floska. men först, alltid en dusch, inte lukta usch, gå högt i kurs!

annars så är jag as gladis eftersom de är fredag imorgon, och jag hoppas på fest. vill påminna mina tjejer om att höra av sig, för jag vill tagga till med er nu va! och jag behöver er.. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0