hold me like you never let me go

jag somnade tillslut igår, men det tog ju ett litet tag. och försov mig gjorde jag också, och som pricken över i:et så missade jag bussen. så nu är det bara att vänta en timme :) så roligt... nat. men jag skrev en liten... "uppsats", eller vad man ska kalla det, till svenskan som jag skulle lämnat in igår, så nu är ju det klart iallafall. men jag missar ju svenskan idag eftersom jag försov mig, men.. jag får lämna det i hennes fack.

nu tänkte jag fixa iordning håret och byta tröja. men hare brajj så hasch vi

min älskling är super duper bästii!! :D jag önskar att jag någon gång kommer kunna förklara för honom hur mycket jag älskar honom, det finns inte ord så det räcker för det. min sötnos... hur underbar som helst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0