hold on little girl

veckorna bara flyger iväg känns det som, hur skönt som helst :) och äntligen är det fredag. har myst med älskling hela eftermiddagen sen han kom hem. och efter idol ska vi kolla på en film som vi hyrt, en rysare.. hoppas den är bra annars blir jag ju galen :D

måste bara skriva av mig lite saker som både natalie och sofia kan relatera en hel del känslor till. dubbelmoraltjejen är så gryyyyyyyymt jobbig. jag sitter här och är helt otroligt irriterad. så fort jag tänker på den människan så blir jag så arg och sur.. skit jobbigt. hur mycket man än försöker att kontrollera sig och vara snäll så går det bara inte!! AAAAWHHH, jag blir så arg :D

men nu ska jag inte tänka på det. nu ska jag gå och mysa med MIN älskling, MINMINMINMIN<3

robertjansson<3aminamagnusson

Kommentarer
Postat av: sandra

haha asså menar att alla våra lektioner är livliga, och jag har haft stressproblem senaste tiden så det blir liksom lite mkt, men att det är livligt betyder ju också att vi har de bra på lektionerna :)

2009-11-27 @ 22:51:17
URL: http://sandrarengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0