hot 'n cold

igår fick jag åka hem ifrån skolan eftersom att jag mådde så pass dåligt. på kvällen åkte vi in till sjukhuset och kollade om det var något som inte stämde eftersom jag mår illa hela tiden fram och tillbaka, men allt va som det skulle. bara en extrem förkylning som håller i sig :)

den hade slutat smittat, men jag skulle vara hemma idag och vila. men imorgon blir det skola igen, skönt. sen är det helg, och efter det blir det ett helt nytt schema i skolan.. vi får se vad som tycks om det.

just nu är de bara crap på tv, så jag ska nog göra lite lunch till mig och älskling.. halv fyra liksom hehe. vi får se. ska krya på mig hursomhelst. pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0