i want you back

lördagen slutade i att jag och robert gjorde väärldens godaste och finaste kladdkaka, som blev as god :D det tog lite tid men, det vare värt. senare på kvällen drog vi hem till camilla på lite chill fest, det var väldigt trevligt faktiskt. och vi slog även på gamla filmer som jag och milla hade spelat in år 05...... ingen kommentar? Jo, faktiskt.

HAHAHAH, jag höll på att döööööö av garv. jag var så otroligt ful, och det var milla också xD det var så jävla pinsamt, och vi var helt töntiga. jag kan inte sluta skratta när jag tänker på det.. åh, herregud :D

"imorse" vaknade jag tio i tre, så ikväll kommer jag antagligen ligga vaken och somna en kvart innan jag ska upp till skolan. jag längtar iallafalll, det ska bli så skönt att träffa alla små söta människor! och speciellt natalie och sofia.. grymma ungar. nu är det LA ink, sen ska jag och min mysi ut på en långpromenad.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej hållå bajstå

2009-11-09 @ 12:20:46
URL: http://moabergfoth.blogg.se/
Postat av: Natta

haha måste ju erkänna att jag är sjukt snygg på bilden ;) det va skit kul att få träffa dig igen gmn <3

2009-11-09 @ 15:53:38
URL: http://natalienygard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0