jag är starkare än du, det har jag lärt mig nu

jag vill tacka min älskling för att han är så fin på alla sätt och finns här för mig, som både världens bästa pojkvän och världens bästa vän.. jag älskar honom av hela mitt hjärta :)

idag ringde min pappa mig, det kändes så skönt men så konstgit och samtidigt så himla.. roligt. jag kan inte beskriva det..

dagen gick ganska fort, och vi sminkade globsminkning på hantvt. igen, och sedan gick jag in till stan med mina små hönor och köpte skor. jag letade som en vild hund efter converse med tunn sula, men hittade INGA i min storlek NÅGONSTANS! alla var slut. blev så jävla less.

när jag slutade var det meningen att jag skulle ta vaccin mot svininfluensan, men kön var oändligt lång.. så vi sket i det och ska görat en annan gång istället. om en kvart är det paradise hotel, underbart. så därför ska jag nu ta bort mitt smink och krypa ner under täcket med lille lobelt! pusspannkaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0