jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

det gör verkligen ont att veta att någon man älskar så mycket, mår dåligt och lider. vad ska man göra, mer än att visa medkänsla och försöka förstå? jag skulle göra allt jag kan för att få dem jag älskar att må bra.

allting kommer att ordna sig min älskling<3

roberts pappa kom hit och hämtade honom helt utan förvarning. jag har blivit helt beroende av min älskling, jag sitter fan och gråter för att jag saknar honom så mycket.. och det har inte ens gått två timmar. hursomhelst så kommer han hit imorgonbitti, så jag har något att se fram emot iallafall.

och lika sjuk är jag fortfarande. nu har jag blivit alldeles snuvig också. idag sov jag till klockan tre, och när jag vaknade var jag alldeles svag i hela kroppen och jag kunde inte ens bära ett glas? knas. hela jag var frussen också, det gick inte att böja på knäna.

nu ska jag be mamma göra nudlar, sen ska jag fan sova och kanske  gråta lite till. hoppas ni mår bättre än mig iallafall, för de är inte så trevligt att vara såhär sjuk kan jag ju ba säga. och en gång för alla: jag älskar världens bästa pojkvän mest av allt i hela världen. och jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan honom i mitt liv! :) han är så fin mitt hjärta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0