just nu behöver jag mina vänner, sprit och sanning

ibland blir man så förvirrad och arg, vet inte vad man ska tro, eller hur man ska agera. om man gör rätt eller fel?  helt plötsligt sitter man fast mellan två val, och  har ingen aning om hur man ska bete sig. vart man ska ta vägen, och hur allt kommer att ordna sig? ibland undrar jag om det verkligen kommer att göra det.

jag ska försöka lugna ner mig, och inte dra för snabba slutsatser.. men just nu är jag så arg så att jag håller på att sprängas i små tusen bitar. och klockan är halv tre på natten.

ni anar inte.. marmaduke, kom hit :/



Kommentarer
Postat av: petra

puss. saknar dig, vi träffas någon dag<3

2009-11-03 @ 15:28:32
Postat av: evelina

älskling, jag är i järvsö till på söndag. men vi leker nästa vecka. jag saknar dig! <3

2009-11-03 @ 16:39:05
URL: http://philiparbast.blogg.se/
Postat av: aaaamina

ja petra, de måste vi <3

2009-11-03 @ 17:59:30
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0