lätt som en plätt

jag har helt tappat gnistan för att blogga och sitta vid datorn över huvudtaget. men jag kommer nog slänga in ett inlägg när jag har tråkigt eller känner för det :) det får bli så framöver.

igår var det lördag, och då kom min pappa och hämtade mig och min älskling och drog med oss in till gävle. det var jätte roligt att äntligen få träffa honom efter flera år. fick träffa farmor och pappa's fru Qio också. Hon är verkligen helt sjukt skönkines =D

när vi kom hem på kvällen så kollade på vi på paradise hotel XL och sen sov vi mucho sööööönt och länge. och idag ska vi båda plugga som två idioter. och i veckan har jag planerat att träffa marmaduke, hur kul som helst ska de bli!

och vi får inte glömma att på onsdag fyller fredrugan hela 15 år!! knullmyndig, yeheeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0