sexy bitch

jävla tisdag och va helt sjukt skön. började klockan tio, och då hade vi ett oförberett engelska prov som vi fick sitta med till lunch om vi ville, och jag blev klar rätt tidigt och det gick AS dåligt. efter lunchen var det bara hantverkstekinken kvar, och det var as kul.

sminkade med sofia, och det gick jätte bra :) fick en massa beröm av alexandra konstigt nog... glad blev jag iallafall. och sofia hade andra åsikter.. eller? hahah.

har suttit och letat i timmar efter låtar att sjunga, men det finns verkligen ingen som passar mig. det suger, vi får se hur det blir med uppträdandet på helges. har ingen tid nu mera. pust! har as ont i min rygg också.

men om en timme är det paradise hoteeeeeell! WIE! fast utan älskling då :( han sover inte hemma inatt, så jag får helt enkelt vänta tills imorgon. jobbigt!

påtal om imorgon ;) jag börjar 12.20 och slutar 14.05 VARJE ONSDAG!!!! SOOOOOFT JAAAA SOOOOOOOOFT.

jag saknar älskling!! hejdårå hiih


bild ifrån skolan idag. natalie, jag och carro hihi

Kommentarer
Postat av: fia

haha vadå andra åsikter?? :S ja tycke de blev suuper fint ! ;) <3

2009-11-18 @ 16:23:35
Postat av: aaaamina

;) men du vet när du sa "jag trodde hon skulle säga "de här va skit fult amina "" HAHAHAHAHAHA :D<3

2009-11-22 @ 13:25:08
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0