sweet dreams or a beuatiful nightmare

like i said. somnade runt fem, så jag var skapligt trött när jag gick upp klockan sex liksom. men det var helt sjukt skönt att vara tillbaka i skolan och träffa alla :D jag tog med mig lite cappuccino till skolan och drack, så det gick fint bara fint. fick slutade halv tolv också eftersom vi inte hade någon idrott. soooooftaaa!

åkte hem och sov, och sedan en hel del läxor. nu är allt jag behöver en modell tills vecka 51, den femtonde december. en tisdag! någon som är sugen?



nu ska jag snart sova med älsklingen. han kommer förmodligen tvinga mig till att äta kladdkaka först, men jag vill bara spy så fort jag tänker på det. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0