you know im fat, im fat, you know hit AHA

och idag var man tvungen att dras upp as tidigt med min lilla loppa för att ringa till sjukan. vi fick en tid hos akutmottagningen klockan halv elva, så det var bara att köra in. de sa bara att robert hade en inflammation och gav han medicin och lindade om hans finger, nu är det bara hoppas på att det blir bättre :)

och min feber kommer tillbaka känner jag.. trodde den var gone forever, men tror jag hade fel. fel. fel. FEL! så, överraskningen jag skulle göra till min klass var att: dyka upp utan att någon visste det och ha med mig en massa kakor så att vi kunde mysa.. men eftersom jag blev lika dålig igen så, icke sa nicke.

och juste, jag har blivit tjock. så nu ska jag införa en sluta-äta-socker-diet, och gå ut och gå. jag vet, jag vet. ingen kommer tro på att det kommer funka, men jag är fan duktig och stolt över mig själv.. det går rätt bra faktiskt :D

nu ska vi vandra till ica och köpa popcorn, som jag faktiskt valde framför chips dipp och en massa godis. och till det ska jag istället för en smarrig coca cola, dricka vatten med is. ge mig en applåd och puss på kinden. nu ska jag krama penis, hörs

jag saknar min lina hedlund, och den vilda sommaren med qvinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0