cause this road is all you're ever got.

nu har jag fixat nya bilder till mina tavlor som jag ska spika upp på väggen alldeles strax. annars så inväntar jag en gemytlig evsing som kommer och lekaliserar med mig :D något som gör ont är att jag inte får sova med älskling inatt :/ han ska nämligen hem och sova, och så kommer jag inte få träffa honom förrens imorgon kväll då han är min KEN.. scary :D men han kommer troligtvis vara lika snygg som vanligt min babe.

juste, imorse när jag vaknade så sov fortfarande älskling. då tog jag en massa idomin och smeta ut i hela hans ansikte, jag höll på att dö av garv. och tror ni inte att han efter ett tag tar båda händerna och drar i ansiktet? HAHAHAHAHAH jag dog av skratt, så jävla kul :D jag tog kort, men eftersom min kamera suger getpung så syns de inge.. fett ovärt. eh, men nu skrev jag as mycket.. så vi hörs :D hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0