du är som värme mitt i fyrtio graders kyla

jag har inte bloggat på hela helgen, så nu blir det nog ett ganska långt inlägg. varning typ!

i fredags efter skolan så åkte jag hem till älskling, helt underbart! hade saknat honom jätte mycket. vi hängde lite med freddy tills klockan sju, då vi drog oss hemåt. då vare mat dax och sedan blev det film! vi slocknade typ vid elva, haha, helt utslagna ba.

på lördagen vaknade vi nio, helt knas. ensamma hemma hela dagen, skit soft. så vi gick upp runt tio och åt frukost och tjockade framför tvn. sedan hämtade älskling bullar, GOTT!! :D sen blev det lunch, plättar! mums. efter ett tag kom emilia på besök! när hon åkte gjorde vi en as smarrig kladdkaka, och sen gjorde vi oss middag. bacon och pasta! hahaha, hur tjocka som helst. för sedan kom roberts mormor och bjöd på glass och blåbär! och när hans föräldrar sen kom hem hade dom köpt godis till oss.

jag noppade hans ögonbryn också, dom blev helt snygga! och singfamiljen: tro det eller ej, men jag fick äntligen klämma en massa pormaskar, skoja inte att det var kul :D:D

jag tog lite bilder med min keffa mobil kamera. men det får ni stå ut med!

fin i läppglans!

lördagsmys!




paperbag, HAH<3 älskling. hur mysig helg som helst. saknar honom redan. men nu sitter jag här med lite godis och ska snart försöka plugga. prov i sam på onsdag, vi får se hur det går :) hörs


Kommentarer
Postat av: sara

haha, sluta den är cool! <3

2009-10-05 @ 05:37:44
URL: http://idaochsara.blogg.se/
Postat av: Djävulen.

ahw :)

Postat av: caroline

PORR!!!!!! ;D

2009-10-05 @ 08:27:02
URL: http://carolinehardestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0