feel the pressure, it's getting closer now..

jävla dag alltså. de första tre lektionerna var engelska, matte och svenska. jag kan inte säga mer än att jag HATAR matte, jag HATAR engelska läraren, och jag HATAR skolans sega internet som vi lära dras med på svenska lektionen -.-

och idag hade vi endast fyrtiominuters lunch, skit jobbigt. och efter det hade vi 4,5 timmas pass i hantverksteknik, där vi hade fyra olika stationer att göra. Ögonbrynsskulptering, stilrådgivning, färganalys och gå och kolla på stylist tvåorna som stylade sina modeller till prinsessor. helt grymma var dom iallafall!

när vi slutade gick jag ner på stan med sara, köpte lite donken mat och satte oss på tåget. jag fick trycka i mig maten på typ en sekund eftersom jag skulle av vid första station och hälsa på älskling i två timmar. haha, det var hursomhelst massa skönt att träffa honom. nu är det bara 70 timmar kvar tills jag får träffa han igen.... pust.

sofia är grym. och imorgon kommer natalie till skolan! fett churda. vi fick skolfotot idag också, men de tänkte jag scanna in imorgon och lägga in. och juste, jag tror jag är sjuk.. så jag vet inte om jag passar skolan imorgon. jag känner inte för att göra det, men vi får se om jag orkar med.

här kommer lite keffa mobilbilder ifrån dagen iallafall. varsegod!









Kommentarer
Postat av: Anonym

:D marm<3

2009-10-06 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0