for some reason i can't explain

nu har jag tagit mig en liten tupplur, det var skönt må jag säga. så nu väntar jag på att älskling ska komma efter att han varit en stund i tajerp. jag vill ha godis, men mamma sa att jag inte fick äta det varje dag :( det kändes som att hon hade rätt, så jag försöker tänka på annat än socker, därför ska jag byta samtalsämne!

jag sitter och velar över om jag ska till skolan imorgon eller inte, det känns som att jag missar så HIMLA mycket, och jag saknar ju mina underbara vänner i klassen. men eftersom jag inte kunnat pluggat till provet vi har imorgon (jag glömde böckerna i fredags, dum som jag är, och var inte där idag, så jag har ju inte kunnat tagit dom till o plugga hehe..) så vill jag inte åka dit, för då får jag ju ig... haha! och det blir bara jobbigt. vi får se. nu väntar jag på att sandra ska ringa mig, jag ska få höra lite dirty details om the negative girl, haha :D höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0