hallelujah moment

underbar torsdag. hade skit kul i skolan med sofia och natalie, plus att det var pannkaka :D mumsi! lämnade även in skyltdocksinlämningsuppgiften, och fick än ny... så fort vi lämnar in något, så får vi något nytt att göra, skit jobbigt. haha!

efter skolan drog jag iallafall till robert i två ynkla timmar, men det gjorde mig glad iallafall! saknar honom redan, min lilla baby. tur att vi ska leka hela helgen :D och på söndag kommer vi som vanligt ligga och slappa hela dagen och kolla på alla idol avsvnitt. det har blivit som lite av en trend, men jag gillart. den jävla galningen! jag älskare ja!

eftersom min kamera är sönder, så blir det grymt dåligt med bilder. skit tråkigt. men, så fort någon i la familia drar in till valbo så skickar jag med den, så den blir inlämnad någon jääävla gång. men hare brajj så hasch vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0