I used to roll the dice, feel the fear in my enemy's eyes!

okej, hur dålig uppdatering som helst, känns tråkigt av någon anledning.. jag brukar inte bry mig speciellt mycket faktiskt haha :D det blir alltid jobbiga långa inlägg som ingen orkar läsa ändå. men jag ska försöka sammanfatta mig kort!

i torsdags efter skolan åkte jag hem till fridipaj och lekte, det var längesen och vi hade mycket skoj. jag kollade på hennes thaiboxning träning, och skoja inte att det var kul xD dom stog och boxades i luften och jag höll på att dö av garv.

fredag, lördag, söndag: älskling och jag, hos mig, i min säng, kladdkaka, cola, mat, mat, mat. vi har haft det underbart som vanligt haha... helt feta! nu har han åkt hem sorgligt nog, och jag ska dra mig över till fredrika. vi höres!


en vacker fridipaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0