nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys..

.. fast jag kom på att det bara är tisdags :( men jag myser ändå för robert är här. mihi!

skön dag i skolan. fyrisdagen, och vi fick göra vad vi ville tills klockan tio-två. JÄVLADAGASSÅ!  snart blir det att mumsa pannkaka, gooooott. imorgon ska jag träffa evelina :D KUUL!

förresten, om någon har ett par rosa klackskor i storlek 36-37, säg till. jag skulle behöva det tills på halloween festen, jag och robert ska vara barbie och ken! hah. hare bra, nu äre hannah monatan som gäller

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fråga Elvira i klassen vad hon har för storlek, hon har ju rosa klackskor! :D

2009-10-20 @ 17:40:45
URL: http://jessicaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0