take it like a man!

imorse försov jag mig. jag hade tio min på mig att hinna med bussen, så det blev bara till att klä på sig och gå iväg. helt fresh! första lektionen var hantverksteknik, och då rullade bara tiden iväg. sen hade vi två timmars lunch, och efter det idrott.

det var ingen natalie i skolan idag, hoppas hon kommer tillbaka imorgon :) annars hade jag en as soft dag med fian. men nu sitter man här.. har precis ätit upp min tuttifrutti påse, tråkigt. mamma lagar mat, soft. sen hade jag tänkt att duscha och lägga mig i sängen för att plugga. jag ORKAR verkligen inte med prov.. ush!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Marmaduke<3

2009-10-06 @ 12:13:05
URL: http://moabergfoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0