världens musigaste älskling

robert ligger i sängen och snarkar, medans jag själv inte kan sova. det är så sjukt jobbigt verkligen.. pust. konstigt nog ser jag fram emot skolan :S bara knas.. men, så ligger det till.

annars har helgen varit väldigt gemytlig. jag och älskling floskade bara en hel del i fredags, och igår åkte vi först till hans syster i tierp och umgicks med henne, stefan och freddy. vid tio tog vi tåget in mot gävle och hälsade på marmaduke och en hel del andra brudar och festade lite, men när klockan slog två var vi tvugna att rusa till tåget. och idag har vi ätit upp våra efterlängtade kladdmuffins som vi gjorde i... lördags? gott var det iallafall :D

jag har fortfarande inte lagat min kamera, så ni får stå ut med dåliga bilder. hatar det! ush. jag ska fixart. kanske köpa en ny tom? den andra var ändå keff. vi får se :) hörs


älskling fick röda tånaglar :D







charmig älskling har jag! inga tvivlen<3 lots of love till honom

Kommentarer
Postat av: sara

haha ja dom blev jättebra, så himla goda! fast dom är nästan uppätna nu så jag ska nog baka igen i veckan <3

2009-10-19 @ 06:09:19
URL: http://idaochsara.blogg.se/
Postat av: sandra

aa kom på de :)<3

2009-10-19 @ 20:24:52
URL: http://sandrarengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0