<3

sist jag bloggade var... tisdags. och nu är det torsdag :) har precis kommit hem ifrån robert, och här sitter jag och funderar på om jag ska ta lite glass kanske?

efter skolan i onsdags så stannade jag kvar och ritdade skyltdockan tillsammans med sandra, efter det gick vi en sväng på stan! sedan mötte jag upp alec och moa, vi drog direkt till wayn'es och fikade. jävligt trevligt om jag får säga det själv! marmaduke<3 sen kom min älskling, så då åkte vi hem till honom. klockan halv tio tog jag tåget hem, och det var jätte jobbigt :(

imorse gick jag upp halv åtta, fastän vi är lediga, och tog 08.23 bussen till älskling :D landade halv tio, jisses vad mysigt det var att bara ligga hemma hela dagen och dega. drack te och åt bullar. men for hem igen vid halv nio. så nu är jag hemma igen.. hur tråkigt som helst.


jag älskar min man<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0