...and you come around and knocked me down!

kom ungefär nyss hem från skolan.. eller mja, för en timme sedan. soft skoldag, även om det har varit jobbiga lektioner, dvs svenska, matte och engelska. kl ett började vårat fyra timmars pass i hantverkstekniken. vi sminkade med mineralsmink, vilket gick mycket fortare än vad det går med vanligt :) kanske lite klurigare, men det funkar. inte fullt täckande helt ut heller, men det var bara en vanlig vardagsmakeup, så det var lite meningen satt säga.

och idag glömde jag min kamera hemma, så det blev inga bilder.. om jag inte får några av sara då (A)

just nu mår jag inte så bra.. och jag vill bara träffa bella och krama om henne. annars så ska jag sätta mig framför tvn med mamma och kolla på idol. men vi hörs! tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0