calcutta, i am a taxi driver man!

fan män, jag är as förkyld.. svininfluensan? :( hoppas så INTE på det va. var nära på att inte gå till skolan idag, och vill egentligen stanna hemma imorgon, men vi ska ju ta skolfoto så då måste man ju nästan dit tycker jag.

annars har dagen varit helt okej. jag sket i sista lektionen och åkte till min älskling och var med han i tre timmar, sedan for jag hem, och nu sitter jag här. måste ju tillägga att han fick in mig lite på bättringsvägen iallafall.. kände mig genast bättre :D

måste skriva klart miljöbeskrviningen som ska vara inlämnad imorgon, och dessutom en inlämning tills på fredag också på "Arbetsmiljö och säkerhet", tänkte försöka hinna med det innan klockan nio, då det är idol, sen ska jag fan i mej sova..

Dr. Bombay är kung förresten!



Kommentarer
Postat av: Elinn ; foto, mode & vardag.

sv: hahahahaha, jaaa :(

2009-09-09 @ 19:02:15
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0