helgen är över än en gång!

älskling kom halv åtta på fredag kväll. vi gick hem och mös direkt efter att vi hälsat lite på linurt hehe :) "jag minns vad du gjorde förra sommaren" gick på tv, den var läskig och vi sket i brallan. åt glass och kola sås rakt ifrån paketet och strösslade ner hela sängen, helt underbart bara :D

på lördagen åkte robert hem vid halv fem, och då drog jag till freddan för att börja fixa iordning mig inför tjejkväll hemma hos alec! (väldigt exalterad var jag vill jag säga, eftersom att det alltid är helt galet kul @ alec's place.. skoja inte!!!!) vi kom dit runt nio och ba köööörde direkt. runt tolv kom älskling och freddy också :D hihi! kvällen avrundades vid 07.00 haha. jag hade sjukt kul! mindre roligt var att vissa drog hem ganska tidigt.. men, jaja :)

har inga bilder ifrån helgen eftersom att min kamera är sönder. men camilla tog lite bilder igår så jag ska försöka få tag i dom! nu ska jag göra en massa uppsatser......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0