I can feel that you are near me, even when you are far away!

igår somnade jag väldigt sent, och det resultarede med att jag försov mig, vilket inte gjorde så mycket eftersom att våran första lektion aldrig ägde rum. skönt bara skönt! sedan rullade dagen på som vanligt :) och på hantverkstekniken skulpterade vi ögonbryn, det var helt okej. sen hade vi lite färganalys! jag är en kall person :D grymt att det blir! HAHAHAHAH.. åh, våran lärare lotta är helt sinnesjuk. jag fick iallafall vg på miljöbeskrivningen! men äsch, screw skolan. nu byter jag samtalsämne.

jag fryser skit mycket om mina händer.. ett par lammvantar skulle inte sitta helt fel? på tal om lamm, jag saknar min pöjk :/ får träffa han imorgon, grejt.

nu ska jag spela gitarr och äta glass!
word!

Kommentarer
Postat av: helachlen

"att det blir" fuck lotta. du komme vilja halshugga dig själv om ett tag, jag LOVAR!

2009-09-24 @ 23:28:05
URL: http://device.blogg.se/
Postat av: AMINO!

de har jag velat länge... HATAR HENNE!!!!

2009-09-24 @ 23:32:45
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0