i give you everything i have, the good and the bad!

nu har jag skrivit klart inlämningsuppgiften om stress och mobbning, skoja inte att det är skönt att ha det gjort. började lite på inlämningsuppgiften om en designer också, jag tog Louis Vuitton. orkade dessvärre bara skriva och klistra ihop en massa bilder, samt att göra en överskrivt.. haha :D mer orkade jag inte. ska nog fortsätta imorgon, eller någon annan dag... för jag tror jag ska leka med lina imorgon! SKA BLI SKIT KUL!!

eh. och just nu är jag skit arg. jag kommer inte få sova med min älskling på onsdag!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅH. blir helt galen. jävla föräldrar!




ja, lite as tråkiga bilder ifrån vad jag sysselsatt mig med lite.

word!

Kommentarer
Postat av: Natta

haha jag har också LV ;) <3

2009-09-21 @ 21:48:38
URL: http://natalienygard.blogg.se/
Postat av: Natta

haha jag har också LV ;) <3

2009-09-21 @ 21:48:45
URL: http://natalienygard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0