i'm just gonna take a minute and let it be..

helgen är över, veckan är över, och mamma och johan är hemma. dom ser ut som två "brända skitkorvar" om mamma själv skulle få säga sitt.

veckan som ensam hemma har varit helt sjukt kul :D och i fredags blev det lite party, på lördagen åkte jag hem till älskling och idag har vi bara chillat sängen tills halv fyra då jag var tvungen att fara hem. nu sitter jag bara och förbereder mig inför the deep talk med mamma... något gick snett hehe.

annars tänkte jag lägga ut lite bilder ifrån veckan :D

söndag





måndag






tisdag






onsdag



(bara vi som fattar vad som är kul hahaha)

torsdag


fredag





lördag




mera bilder kommer hamna på bdb. jag har blivit lite seg på facebook med bilder, men en massa mappar ska ordnas så sen så :D tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0