no one else can feel it for you..

nu är det söndag igen, och älskling har precis åkt hem. saknar honom redan :( faktum är att jag saknade honom fyra timmar innan han åkte.. knas? hahah. i fredags efter en chill skoldag, lika rolig som vanligt, så åkte jag till robert. vi chillade på gårn tills det blev lite halv tråkigt, så då drog vi hem istället. och på lördagen schteekte vi hem till mig och vi hara bara tjockat i sängen! ätit en massa godis och grejer. men det är bara jätte mys!

det är bara tre skoldagar, skönt :D men imorgon är det lång skoldag, till fem går jag. så jag måste ladda upp med en massa coke så jag blir pigg och inte slocknar. funderar över om jag kanske ska göra lite läxor.. vi har en massa inlämningsuppgifter, fast dom ska inte vara inlämnade förrens om typ tre veckor, men det är ju skönt att ha det gjort.

nu kommer lite bilder :) peace!






jag älskar dig, robert jansson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0