r.i.p natalie svensson!

skolan rullade på som vanligt och vi har alltid lika roligt i skolan :D jag kommer aldrig att sluta säga det, jag älskar min klass! vi har hur kul som helst, hela tiden verkligen!

efter skolan åkte jag hem till bella och pratade. det var skönt att få krama om henne efter allting som hänt. rip natalie! det är så hemskt.. livet är så jävla orättvist.

nu har jag precis duschat och ska snart gå och lägga mig för att ladda inför en ny skoldag. imorgon går vi bara 10-13, fett soft :D bara tre h. efter det drar jag hem till min älskling, så det blir inget bloggande imorgon. däremot dyker det säkert upp ett nytt inlägg med lite bilder. hare brajj så hasch vi!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0