ska vi blogga? jaaa, JAAAAAAAA!! *bajsnödigt låtande och grymtande*

här sitter jag med min kk natta! vi tänkte blogga... nu ska vi skriva något roligt.

Hej, jag heter Amina och älskar min pojkvän. fast problemet är att jag är rädd att han ska tycka att jag är för fjortis :S men egentligen så är dt ja, natalie som luktar gris bajs.. jag kan känna hur doften smyger sig fram ibland när jag grymtar åt aminas fula fejs. Fast även fast jag är fjortis så tror jag att han älskar mig för han är ju som han är och och vem gillar inte fjortisar? ;) jag pratar bara om mig sälv- för jag är världens största fjortis ju :S:S alltså jag, natalie. som luktar as illa. jag skulle kunna förknippas med en aphjärna!

HAHAHAHAH. körde den dära varannan mening ni vet? hehe... nu ska vi ligga med varandra.CHACHAAAA!!

snart slutar vi, och då får jag träffa älskling


Kommentarer
Postat av: Natta

hahaha bästa! XD <3

2009-09-18 @ 17:27:45
URL: http://natalienygard.blogg.se/
Postat av: AMINO!

HAHAHA skoja inte :D

2009-09-20 @ 16:45:48
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0