under the strobelight..

nu har jag skrivit klart uppgift 1 och 2 på skyltdocksinlämningen, plus att jag har ritat en skyltdocka. då är det bara en ansiktslook + att skriva budskapet kvar. hur fan ska jag klara de? jag får fråga madde ifall hon kan rita, för jag kan då inte det iallafall. hon skulle ju tro att jag drev med henne att de blir!

jag lyssnar på darin. han är ju förjävla bra det lilla gnuet! mouhah. lag även mina tankar åt kladdkaka, och funderade "jadu, man kanske ska ta sig tid och göra en? det vore ju as gott." så vi får se vart den tanken leder.. jag återkommer. juste, min kamera är sönder som fan. måste lämna in den, det suger utan kamera :( den va mitt liv, den va mitt allt, den var hela min värld, och nu är den sönder.. mitt hjärta har gått i tusen bitar, och jag kommer aldrig mer öppna ögonen. rip<3

obs. ta dikten med en nypa salt!

Kommentarer
Postat av: Elinn ; mode & vardag.

om jag fick chansen skulle jag döda henne!

2009-09-28 @ 21:54:40
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0