världens bästa helg!

dålig update.

i fredags var det begravning, och jag sjöng ju som sagt, vilket gick väldigt dåligt. jag började gråta mitt i sången, och allt blev helt plötsligt jätte jobbigt. jag menar, det sista man vill är väl att se sin familj gråta? rätta mig om jag har fel.. och sedan att en kista står bredvid en, med en person man tillbringat sin julafton med i ca 6 år, är inte så roligt. men jag fick sjunga om på minnesstunden, och det gick bättre då. vi får se om det blir en youtube!

efter begravningen åkte jag hur som helst till robert, det gjorde mig på bättre humör! (<3) vi vaknade typ 6 på lördagmorgon, och vi somnade inte om heller? haha, as knasigt. vid elva gick vi upp för frukost, sedan duschade vi och gjorde oss iordning för KALAS. Filippa fyllde fyra år, så hon firades tills klockan halv sex då vi tog tåget hem till mig och fortsatte mysa. och idag har vi floskat i oss as mycket glass med strössel, skoja inte att det var schteek :D vi har bara legat i sängen hela dagen, hur skönt som helst. men vid halv fem åkte han hem, och då kom evelina till mig. även vi floskade. så nu känner man sig inte lagomt fet? men vad gör det liksom... jag äter ju jämt ihjäl mig.

jag har iallafall haft en skit bra helg med älskling :D du är guld värd<3
här kommer lite bilder. puss!


mamma och jag

ledsen amina!

bror!



det jobbigaste av allt på en begravning.

dags för minnesstund!


älskling ville inte vara med på kort haha!


fick inga kort ifrån kalasandet, men väl hemma hos mig var han fortfarande lika kamera skygg!



got ya! hehe (6) saknardigredan.

Kommentarer
Postat av: Elinn ; mode & vardag.

usch och fy för begravningar.. undivker dom i störtsa möjliga mån men har man inte gått på ens vän/familjemedlems/släkting/grannes eller så så får man dråligt samvete efter ist. <3



sv: javisst, alla älskar satc

2009-09-13 @ 22:24:24
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0