well well, you're just a mess..

åhno, säg inte att jag börjar bli sjuk :( jo, så äre... förkyld och ont i halsen satan. jag som ska sjunga på majbritt's begravning på fredag. får se till att bli frisk, annars hänger jag mig själv i en krok någonstans..

jag försov mig imorse, inte bra alls! i nian försov jag mig säkert fyra gånger i veckan, haha. helt sick! men kom bara en kvart försent, så det var ju tur det. och idag började vi jobba praktiskt på hantverkstekniken, as kul var det :D jag fick sminka natalie, hon är ju bra dum i skallen den bruttan, as skön ba! slutade klockan fem, sen var det bara in till niklas och sjunga lite.. tränade inför fredag alltså.

tror förresten jag glömde berätta om förra fredagen då jag åkte hem ifrån skolan? jag var överlycklig över att ha slutat klockan ett, "fan vad soft att komma hem as tidigt liksom".. ah tjena. på tåget lyckas jag hålla ögonen öppna hela vägen fram tills tobo, (jag kämpade verkligen! ett extra utropstecken på den fronten!!!) där somnade jag..... EN JÄVLA STATION INNAN JAG SKA AV! tror ni inte jag vaknar upp i gävle och typ "vart i helvete är jag?", skoja inte att jag blev less på mig själv. kom hem halv sex :( skulle varit hemma halv tre, hahaha. oj så kass jag är!

nu ska jag kolla på idol och chilla glasspaketet och min säng. skulle inte sitta helt fel med robert brevid mig :) jag saknar honom! hare bra, hay.


pussälskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0