what did you say? that you only meant well? well, off'course you did..

klock alarmet stog på 05.30, och precis som jag anade så skulle jag aldrig orka upp med denna förkylning. så jag ställde fram klockan till halv tio istället, och åkte in till skolan med elva tåget för att bara vara med på skolfotot :) sen drog jag en donken med sandra, och sen var det bara att åka hem igen.

jag har börjat fått sjukt ont i min vänstra höft, och jag vette fan varför. det gör bara så jävla ont.. eller, det är mer obehagligt, men ni fattar.

nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag lägga upp en massa bilder ifrån mina ynkla timmar i skolan :) hade kul så länge det varade. puss!

Kommentarer
Postat av: Elinn ; foto, mode & vardag.

jag kan seriöst inte leva utan honom.. jag kanske skrattade idag när jag beärttade men jag ville bara gråta.. <3

2009-09-10 @ 17:00:31
URL: http://msee.blogg.se/
Postat av: Elinn ; foto, mode & vardag.

sv: nja, inte värsta känd men folk vet vem han är ;)

2009-09-10 @ 21:07:20
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0